dissabte, 12 de setembre del 2009

Fantasies al Sol


Eren tres i jugaven a pilota a la platja. No devien tenir més de 20 anys, com a molt 25.
Un era ros i prim, amb el cos blanc. Els altres eren morenos. Un amb un tatuatge que li cobria tota la part alta de l'esquena. L'altre més moreno encara, més quadrat, amb un parell de tatuatges també, un a la cama i un al braç. Quan es va adonar que me'l mirava es va treure la camiseta i vaig veure que portava un sol tatuat al mugró. Em venien ganes de llepar-li aquest sol!!!
Els tres sense un gram de greix, els tres completament depilats. No els podia treure els ulls del damunt.
Seria possible fer un quartet? No em faria res complaure'ls a tots tres. Un darrera l'altre. Tots tres nus davant meu, amb les tres polles erectes. Puc mamar-les totes tres. Puc tenir-les totes tres a dins. Una darrera l'altra. Impacients els tres per tenir-me.
O escollir-ne un. Puc follar-me al del sol. Tan segur de si mateix. Amb el seu cos perfeccionat al gimnàs. Un cos per follar.

Tan de bo hagués anat sola a la platja, i no amb els meus pares!!!