diumenge, 27 de setembre del 2009

Divendres Salvatge

M'agraden els divendres.

Divendres, per fi, va passar.

Mai m'havien follat així, tan salvatgement.
Mai havia tingut un orgasme tan ràpid.
Vaig acabar amb el cos ple de blaus (no sé com aconseguiré amagar-los)
No em vaig donar compte ni que em treia la roba. No sé ni si va pronunciar tan sols una paraula. Recordo que em va empényer contra la taula i recordo que em va mossegar la boca i els pits. Recordo la seva polla.
El vaig esgarrapar i llavors em va fer girar i em va penetrar amb força pel darrera. Jo embogia més i més. No podia cridar per por que algú ens sentís.
Va haver d'aguantar-me per tal que no caigués, esgotada. Tot al meu voltant va començar a girar.

No puc deixar-hi de pensar. Ni tan sols sé el seu nom. Ell no sap el meu.

L'anomenaré A.

En vull més.

Vull tornar-hi.

3 comentaris:

El Company de Venus ha dit...

No m'estranya. Amb aquest paranoma, qualsevol gira la vista...

El veí de dalt ha dit...

JA se sap: després de la A, ve la B

Six X ha dit...

i la C, i la D,...