diumenge, 23 d’agost del 2009

Fos en Negre


Vam pujar junts a l'habitació. Mentre esperavem l'ascensor va deixar la timidesa de costat i va començar a petonejar-me i a tocar-me. Dins l'ascensor ens vam fondre en un.
El seu cos era tan perfecte com m'havia imaginat. Les seves mans eren inexpertes, però això no va evitar que arribés dos cops a l'orgasme.
Va fer-ho amb suavitat i va ejacular ràpidament, el primer cop. Després del meu primer orgasme, ell va parar, però li vaig dir que no importava, que encara estava molla. I tot seguit va venir l'altre orgasme. Ell va caure esgotat, ple de suor, al meu costat. Jo ni tan sols suava.

El vaig deixar damunt del llit mentre em rentava, amb les seves paraules buides ressonant a l'habitació. Com es deia? No ho recordo...

Oblidaré la seva cara com he oblidat el seu nom. Oblidaré fins i tot el seu cos despullat. He oblidat quan va passar. Aquestes paraules seran el seu únic record, i les seves mentides.