dissabte, 15 d’agost del 2009

Aniversari


Ahir va ser l'aniversari de la meva baixada als inferns.
Un 14 d'agost vaig descobrir que ser infidel no em feia sentir culpable. Que era possible deixar-se anar sense remordiments. Que el sexe tenia moltes cares i que jo les volia veure totes.
Ara, cada cop que fixo la mirada en un home, l'imagino follant-me, gemegant de plaer.
Ahir va ser l'aniversari de la meva baixada als inferns.
Ahir vaig follar com mai. Ahir em van follar com mai. Ahir vaig tenir un orgasme darrera un altre. Encara noto el seu olor a la meva pell, ni dutxant-me ha marxat la seva essència. M'ha impregnat tot el cos amb el seu aroma animal.
Què diferent del primer cop! La primera vegada va ser ràpid, insegur, inacabat. Quan el vaig veure l'endemà, demanant-me'n més, em vaig sorprendre tornant-lo a desitjar, i el meu cony el va rebre amb més intensitat i, aquest cop sí, amb un orgasme ple.