divendres, 20 d’agost del 2010

Guitarra


Damunt la gespa, prenent el sol, m'arriba el so d'una guitarra. Em desfaig dels altres sons per quedar-me només amb la seva música. No aconsegueixo identificar la cançó, ni tan sols veig qui està tocant, qui, enmig dels crits de la canalla que envolten la piscina, em transporta als teus braços. Perquè sento les teves mans acariciant el meu ventre nu, tal com ell acaricia les cordes de la guitarra. I em llepes la suor que el sol està deixant al meu melic, mentre el meu cony comença a respondre a la teva música, i al final, convertida en el teu instrument, componc la meva cançó, per tu, el meu orgasme.

Guitarra
Sobre la hierba, tomando el sol, llega hasta mí el sonido de una guitarra. La aíslo de los otros sonidos para quedarme sólo con su música. No consigo identificar la canción, ni tan sólo veo quién está tocando. Quién, en medio de los gritos de los niños que juegan en la piscina, me transporta a tus brazos. Porque siento tus manos acariciando mi vientre desnudo, tal como él acaricia las cuerdas de la guitarra. Y me lames el sudor que el calor esta dejando en mi ombligo, mientras mi coño empieza a responder a tu música, y al final, convertida en tu instrumento, compongo mi canción, para ti, mi orgasmo.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

que excelente y original metáfora.

A tus PIES

Six X ha dit...

¿nuevo nombre? ¿qué significa?

torrevientos ha dit...

Eso también es hermoso.

El Company de Venus ha dit...

M'ha encantat. Boníssim.

Lula ha dit...

Mmmmm...fffff..... sip
A mi prendre el sol tb em posa... alterada.