dimarts, 16 de març del 2010

Lliures


Els talons s'esfonsen en l'herba humida. Entro a la part del darrera del cotxe, amb V. Les mans ens desfan de la roba mentre mossego els seus llavis. Sempre li sembla que ha passat molt de temps des de la darrera vegada. Quan per mi només va ser ahir. Per què és tan intens? Perquè el sexe ho omple tot. Perquè no hi ha espai per pensar en res que no sigui el meu cos, el meu cony ple de la seva polla. Sense importar si hi haurà un altre cop. Els nostres cossos es necessiten i els deixem que s'alliberin. En deixem endur.
Deixo que el meu cony s'ompli amb la seva llengua. Dins l'espai reduït del cotxe les meves cames es belluguen fins trobar la posició correcta. La polla entra. L'acompanyo amb les meves mans per tal que penetri fins al fons. I em convulsiono al ritme de les seves embestides. Per deixar pas al meu orgasme, als meus orgasmes. Em fa parar. Es correrà a la meva boca.
La seva polla tornarà a créixer en la meva boca. No pararé fins a tornar a sentir el seu gust. I després ell farà que esclati, amb un crit que ningú sentirà en la fosca nit d'un indret perdut i solitari. Les meves mans busquen quelcom on subjectar-se mentre els seus dits em penetren, cercant el que jo li he donat fa un instant, donant-me el que jo he sentit en ell fa un moment, quan el semen recorria la seva polla fins arribar a la meva boca. He sentit els seus gemecs. Ell sent ara els meus crits que donen pas a un orgasme intens, alliberador.

Libres
Mis talones se clavan en la hierba mojada. Entro en la parte de atrás del coche, con V. Nuestras manos se deslizan rápidamente para deshacerse de la ropa, mientras muerdo sus labios. Siempre le parece que ha pasado demasiado tiempo desde la última vez. Cuando a mí me parece que tan sólo fue ayer. ¿Porqué es tan intenso? Porque el sexo lo llena todo. Porque no dejamos espacio para pensar en nada que no sea mi cuerpo, mi coño lleno de su polla. Sin importarnos si habrá una próxima vez. Nuestros cuerpos se necesitan y dejamos que se liberen. Nos dejamos llevar.
Dejo que mi coño se llene con su lengua. En el espacio reducido del coche, mis piernas se mueven hasta encontrar la posición correcta. La polla entra. La acompaño com mis manos para que penetre hasta el fondo. Y me convulsiono al ritmo de sus embestidas. Para dejar paso a mi orgasmo, a mis orgasmos. Me detiene. Se correrá en mi boca.
Su polla volverá a crecer de nuevo en mi boca. No pararé hasta volver a sentir su sabor. Y después me hará explotar, con un grito que nadie oirá en la oscura noche de un rincón perdido y solitario. Mis manos buscan algo en lo que sujetarse mientras sus dedos me penetran, buscando lo que yo le he dado un instante atrás, para darme lo que yo he sentido en él hace un momento, cuando el semen recorría su polla hasta llegar a mi boca. He oído sus gemidos. Él oye ahora mis gritos, que dan paso a un orgasmo intenso, liberador.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Buf, amén (en pasado)

òscar ha dit...

No m'estranya gens que, fins i tot, l'herba estigués humida.

Anònim ha dit...

no hay nada mejor q estos encuentros límites de deseo!!! mmm