dijous, 19 de novembre de 2009

Descobrint Amèrica: Segona Part


Entro al seu despatx, vestida amb el meu vestit negre i les mitges acabades de comprar. El noto nerviós. Jo també ho estic. Ens diem quatre paraules per trencar el gel i m'hi apropo. Li trec gairebé un pam. No recordava que fos tan baixet. El beso. C m'apuja el vestit i m'acaricia el cul. Començo a descordar-li els pantalons i li trec la polla, dura. El miro als ulls mentre l'aguanto tota entre les meves mans. Li senyalo la taula de reunions amb el dit i hi anem lentament, sense despegar la meva boca de la seva. Em trec el vestit i ell s'acaba de treure els pantalons, l'ajudo amb la camisa i la corbata. La seva polla frega el meu tanga i noto la meva humitat traspassant-lo. M'assec a la taula i fico les meves cames cada una en una cadira. No m'he tret les botes. Duc encara les mitges. Em treu el tanga lentament. Noto com s'obre el meu cony per deixar-lo pas. M'embesteix mentre em xucla els mugrons. La llum entra pels finestrals i fa una calor terrible. I tinc el primer orgasme.

Ens donem la volta. M'assec sobre ell i em columpio sobre la seva polla. Els papers s'escampen sobre la taula, sento com cauen a terra. El miro als ulls. M'agrada mirar-los a la cara mentre me'ls follo, m'agrada veure la seva cara d'excitació. Vull que vegin la meva. Crido. Noto el segon orgasme.

"Estic a punt de corre'm. On vols que ho faci?" El faig seure i li xuclo, començo per la punta i la vaig saborejant. Sento els seus gemecs de plaer. Quan noto que està a punt l'acabo de masturbar amb la ma i deixo que es corri sobre el seu ventre. No deixo de mirar-lo mentre ho faig.
C va a buscar-se una cigarreta i s'asseu al meu costat. Però això encara no ha acabat. Encara no són les tres de la tarda. Tenim temps...per un altre.




Descubriendo América: Segunda Parte
Entro en su despacho, vestida con mi vestido negro y las medias que me acabo de comprar. Lo noto nervioso. Yo también lo estoy. Nos decimos cuatro palabras para romper el hielo y me acerco a él. Le saco casi un palmo. No recordaba que fuera tan bajito. Lo beso. C me sube el vestido y me acaricia el culo. Comienzo a desabrocharle los pantalones y le saco la polla, dura. Lo miro a los ojos mientras la sujeto entre mis manos. Le señalo la mesa de reuniones con el dedo y nos acercamos lentamente, sin despegar mi boca de la suya. Me quito el vestido y él termina de sacarse los pantalones, le ayudo con la camisa y la corbata. Su polla roza mi tanga y noto mi humedad traspasándolo. Me siento en la mesa y pongo mis piernas una en cada silla. No me he quitado las botas. Llevo todavía puestas las medias. Me quita el tanga lentamente. Noto como mi coño se abre para darle paso. Me embiste mientras me chupa los pezones. La luz entra por los ventanales y hace un calor terrible. Y tengo el primer orgasmo.
Nos damos la vuelta. Me siento sobre él y me columpio sobre su polla. Los papeles se desparraman por la mesa, oigo como caen al suelo. Lo miro a los ojos. Me gusta mirarlos a la cara mientras me los follo, me gusta ver su cara de excitación. Quiero que vean la mía. Grito. El segundo orgasmo.

"Me estoy a punto de correr. ¿Dónde quieres que lo haga?" Hago que se siente y se la chupo, comienzo por la punta y se la voy saboreando, mientras él gime de placer. Cuando siento que está a punto, lo acabo de masturbar con la mano y dejo que se corra sobre su vientre. Mientras, no dejo de mirarle.
C va a buscarse un cigarro y se sienta a mi lado. Pero esto no ha acabado. Son apenas las tres de la tarde. Tenemos tiempo...para otro.

11 comentaris:

arnand ha dit...

Intenso y excitante encuentro. Lo mejor, aun queda tiempo para más!

A. D. N. ha dit...

Bon dia! Acabo d'esmorzar i veig que avui ho fas més llarg. Però genial, molt i molt excitant. Buf! No sé on posar les mans...

petons

bcn_bcn ha dit...

que soso no?

Six X ha dit...

bcn_bcn: no sé porqué tenía la sensación de que dirías algo parecido

òscar ha dit...

Són una mica passades les tres i també estic al despatx. Dinant més sol que un mussol.

Hauré d'anar a buscar aigua fresca!

POEM ha dit...

jaja

te veo lanzada!!!

follar sobre mesas de despachos mola

qué gusto de encuentro con California

Six X ha dit...

POEM: no es California, cariño. Aunque llegó en tres naves y me provocó tres orgasmos.

Kelly ha dit...

POEM tiene razón: follar sobre mesas de despacho mola...

ha dit...

Eeeer... Que no me pasen llamadas.

POEM ha dit...

me refiero al descubrimiento de america!!

ya q california sería la región mejor la más soñada la más chic la más sexual la de los westcoast niggaz y surfers...

estabas tan excitada y él también q era un gusto estar juntos

bcn_bcn ha dit...

jejeje