dilluns, 8 de novembre del 2010

Avui no vull sexe


Avui no vull sexe.
Vull sentir el teu alè
a la meva orella
mentre m'expliques les coses que t'apassionen.
Vull sentir la suavitat dels teus llavis
fregant el meu coll.
Vull sentir el tacte dels teus dits pels meus pits
mentre em descordes lentament la brusa.
Avui vull veure, tranquilament, el teu cos despullat.
Vull observar-te mentre et treus lentament la roba.
Veure que fa estona que vas empalmat
pel meu contacte, pel meu alè, pel meu somriure, per la meva mirada.
I així, despullat davant meu
vull que tu també observis el meu cony, que s'obre lentament davant teu
oferint-se
però avui no vull sexe...
...
...
... o potser sí.

Hoy no quiero sexo,
Quiero sentir tu aliento
en mi oreja
mientras me cuentas las cosas que te apasionan.
Quiero sentir la suavidad de tus labios
rozando mi cuello .
Quiero sentir el tacto de tus dedos
recorriendo mis pechos
mientras me desabrochas lentamente la blusa.
Hoy quiero ver, tranquilamente, sin prisas, tu cuerpo desnudo.
Quiero observarte mientras te quitas lentamente la ropa.
Ver que ya vas empalmado
por mi contacto, por mi aliento, por mi sonrisa, por mi mirada.
I así, desnudo frente a mí,
quiero que observes mi coño,
que se abre lentamente frente a ti,
ofreciéndose...

Pero hoy no quiero sexo ...
...
...
... o tal vez sí.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina bellesa les fotos… totes! . Demostren bon gust…

Sempre up Six x!

Anònima

Six X ha dit...

sempre amunt, sempre positius (o al menys intentar-ho anònima

... ha dit...

Després de llegir-lo se m'han acudit altres títols possibles com:
- Avui no vull sexe perquè ja en tinc.
- Avui no vull més sexe.
- Avui no vull penetració.

Mentre poguem escollir el que volem...

Rodericus ha dit...

NOooo, be, pot ser si, siiiii, viiiiinga, no em facis esperár més, aixiii, meeeesssssssss.

Finál de la primera part, empát a un, i cuán recuperém l´alé, anem per la segona.

Un petó.

Rodericus ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
òscar ha dit...

És molt humà això de dir no quan volem dir que sí.

Lydia ha dit...

Hay veces que basta solo con mirarse, admirarse... desearse... y quizás... lo que surja después.

El veí de dalt ha dit...

Ja m'estranyava! El títol no podia ser cert venint de la SIX... ;-) Però m'agrada el que dius i com ho dius.

Six X ha dit...

Abdega, sempre hauríem de poder escollir, però no sempre es pot.
Rodericus, el sexe és com un esport en que s'enfronten dos rivals, i en els que els dos s'enduen el premi.
Òscar, més val callar i deixar-nos anar...
Lydia, siempre puede irse a más, aunque a veces nos baste muy poco para estar satisfechos.
veí, perquè ho dius aixó!! sembla que sempre vagi calenta...bé, potser la majoria del temps, però no sempre!! ja ja

Nikita ha dit...

a mi ahora mismo no me apetece
nada, nada....

o tal vez si
no se

quizás mejor eso... susurros en el oído, tiernas caricias

besitos

Six X ha dit...

Nikita, ¡o un masaje! sí, qué bien me iría ahora un masaje en la espalda

Faune ha dit...

jejeje i no és sexe també tot això? potser el sexe va des del primer esguard amb desig, fins a l'alè esgotat sobre la pell banyada en suor de l'amant després de l'encontre... besets i alè forestals! ;)

Anònim ha dit...

y nadie comenta la foto??? mmmm

esa contra
dice tus palabras

y

un masaje sensual acaba en polvo seguro


no sé


a mi el sexo me apetece siempre

Six X ha dit...

POEM, es que a veces cuesta encontrar alguien CON EL QUE APETEZCA.

Gerard ha dit...

Es dificil resistirse con la forma en que lo cuentas...

un beso!

Carlos ha dit...

No sempre ve de gust tenir sexe... pero a vegfades si. un peto.

Yemaya ha dit...

Me encantan esos juegos, los de provocar y dejar con la miel en los labios al otro..Mmm.
Besos y susurros cálidos

Princesa ha dit...

Vaya, que sorpresa! me ha gustado leerte, volveré por aquí.
Un beso guapa.

Six X ha dit...

Yemaya, juegos dulces que nos dejan con una cálida sensación de paz.

gracias princesa, siéntete libre de explorar mi blog, y descubrirme; ya sabes que yo también te estoy descubiendo y que me ha encantado lo que he leído.

Y. ha dit...

me encanta

Six X ha dit...

gracias 8.