divendres, 23 de setembre del 2011

Éssers Nocturns

Afegeix una imatge
M'assec damunt seu. El meu cul es balanceja damunt la seva polla. Noto com creix davall dels seus pantalons. Els nostres llavis s'uneixen, es fusionen. Les nostres boques es mosseguen. Les seves mans premen els meus pits i els urgeixen a sorgir dels sostenidors. M'aixeco per a que es tregui la roba. Em trec la meva i m'estiro en el sofa, per oferir-li el meu cony, sense més preliminars. Entra suau. Les meves mans acaricien la seva esquena. Xopa de suor.
M'assec novament damunt seu, ara completament nua. Amb els pits nus davant la seva cara. Amb la seva polla dins. El cavalco. Sento como gaudeix dels meus moviments, i em desfermo.
M'aixeca, encara amb la seva polla clavada. Les meves cames s'aferren fermament a la seva esquena. I em porta fins al llit.
La llum del dia entra per les finestres i ens dóna una imatge diferent de nosaltres mateixos. Som éssers de la nit. L'obscuritat ens serveix d'aixopluc, però avui deixem que el sol ens descobreixi la cara, el cos nu, la seva polla, el meu cony. Però la nostra ànima resta oculta... O potser és que ja fa temps que l'hem perduda.

Seres Nocturnos
Me siento encima suyo. Mi culo se balancea sobre su polla. Siento como crece bajo sus pantalones. Nuestros labios se unen, se fusionan. Nuestras bocas se muerden. Sus manos aprietan mis pechos y los urgen a salir del sostén. Me levanto para que se quite la ropa. Me libro de la mía y me estiro en el sofa, para ofrecerle mi coño, sin más preliminares. Entra suave. Mis manos acarician su espalda. Empapada de sudor.
Me siento de nuevo encima suyo, ahora completamente desnuda. Con los pechos desnudos frente a su cara. Con su polla dentro de mí. Lo cavalgo. Siento como disfruta de mis movimientos, y me desato.
Me levanta, todavía con su polla clavada. Mis piernas se aferran firmemente a su espalda. Y me lleva hasta la cama.
La luz del día entra por la ventana, ofreciéndonos una imagen diferente de nosotros mismos. Somos seres nocturnos. La oscuridad nos da cobijo, pero hoy dejamos que el sol descubra nuestros rostros, nuestro cuerpo desnudo, su polla, mi coño. Pero nuestra alma permanece oculta... O quizás es que ya hace tiempo que la perdimos.


36 comentaris:

Nikita ha dit...

Precioso!!!

Flipante tu vocabulario en català, ja sabes que no me pone, pues me ha encantado, suena increíblemente sensual, potente texto.

Besos

Six X ha dit...

Sí Niki, el catalán es una lengua preciosa y rica.
Malauradament hi ha gent que la vol fer desaparéixer.

ოᕱᏒᎥꂅ ha dit...

cuanto tiempo sin saber de ti, pero veo que sigues en activo!! yo con crisis de ansiedad y tristeza es lo último que me apetece.....

Six X ha dit...

Juana, no dejes que la tristeza se apodere de ti. Un buen polvo lo cura todo (aunque sea por un rato). Sal a buscarte un amante!! No tenemos que dejar que el otoño nos cubra de lluvia!!

soydecolores ha dit...

____anima{t}

Rodericus ha dit...

Seguixes en forma. Ja m´agradaria trovar la sortida del sol així.

Un petó.

ოᕱᏒᎥꂅ ha dit...

six, el problema del amante es que tengo un negocio conocido y me conoce demasiada gente en una ciudad pequeña.... pero la idea me seduce bastante....

Six X ha dit...

Juana, seguro que tienes una ciudad grande cerca en la que no te conoce casi nadie, con un montón de hoteles. Vivo en un pueblo de 3000 habitantes y mi trabajo es de cara al público, así que ¡no tienes excusa!
rodericus, ara que s'ha acabat l'estiu, toca posar-se en forma!! (i tornar al gimnàs a recuperar-se dels excessos)

Toni_Vlc ha dit...

m'agrada la sensualitat que desprenen les teues paraules i que ho faces en catala mes encara. Aci al sud, es molt mes complicat fer servir la nostra llengua. Gracies

Six X ha dit...

Toni, oi que és bonica la nostra llengua? no pot ser complicat fer-la servir si t'ajuda a expressar tot el que tens ben endins.

òscar ha dit...

Les ànimes perdudes solen coincidir de nit dins del laberint.

A les fosques, i en companyia, ve força de gust això d'anar buscant una sortida.

torrevientos ha dit...

No es que hayáis perdido el alma, es que os la habéis regalado en ese acto, el uno al otro. Qué otra forma más hermosa de hacerlo existe?

Princesa ha dit...

Nena, a veces me das la sensación de que los sufres mas de lo que los disfrutas....

Juana, yo también vivo en una localidad pequeña de la que se puede huir.

Six X ha dit...

Òscar, potser és millor no trobar la sortida.
torrevientos, demasiado hermoso, aunque a veces el sexo, es solo eso: sexo, puro intercambio de fluidos.
Princesa, ¿tú crees? tal vez es porque el sufrimiento es más poético, pero los disfruto, ¡¡y tanto que los disfruto!!

Princesa ha dit...

Era solo una sensación...me ha gustado eso de no dejar que el otoño nos moje de lluvia. Mejor que nos moje de otra forma jajaja

Dantonmaltes ha dit...

Pues a mí, después de todo lo que se ha dicho, sólo me queda alabar la foto: que guapos y morbosos los dos.

Anònim ha dit...

Pues yo un poco como Princesa, percibo cierta melancolía... Aunque creo que, por esta vez, no hubo despedida. Y veo que el suma y sigue continúa siendo excitante y muy, muy rico de ver (leer)

Six X ha dit...

marieta, supongo que siempre habrá melancolía porque acostumbramos a buscar en nuevos amantes el rastro de aquél amante que nos dejó.

Nuda Veritas ha dit...

Six...el alma sí que cuesta desnudarla eh?.

Estoy con Dantonmaltes no sé cual de los dos en la foto me gusta más.

Besitos,neni....no dejes de "sufrirlos".

Six X ha dit...

El alma la reservamos para alguien especial...
Respecto a la foto: es que los dos son guapisimos!

Contraindicado ha dit...

Pues yo en la foto me quedo con ella, sin duda...Y con las palabaras "entra suave. Corto, conciso, erotico... Besotes!!!

Anònim ha dit...

Bones Six, intueixo que les llimones tendien a dolçor!
Ho celebro!

PD. Com ets de valenta! Enmig d’un garbuix interior, s’ubica un espai que t’admira moltíssim!
Cuida’t molt!

Anònima

Six X ha dit...

Contraindicado, me gusta ir directa y ser concisa.
Anònima, no creguis, no sóc tan valenta: també tinc un garbuix interior, però hi ha moments que necessito oblidar-ho tot, i el sexe m'ajuda a desconnectar.

Anònim ha dit...

percibo una sensualidad natural
entre tus palabras
entre tus muslos
luminosa
te desdoblas
al penetrarte
toda tu pasión
acelerada en
un latido
estallando

Anònim ha dit...

Si Six valenta, sóc racional, i mai m’he deixat portar del tot…encara que varen haver dos candidats, l’un guapo a rabiar...…vàrem coincidir de vacances dos anys consecutius, el tercer el destí va fer que el retrobes darrera meu al super d’aprop de casa, es va presentar, va donar les seves credencials i les vaig fondre dins una bugada, tal vegada volent….el segons viu a la vora d’on treballo, també guapo a cridar…ens saludem, ens mirem, però es el noi amb la dona enganxat, ell em mira bé, ella no….

Deixaré de comprar al capraboacasa!
Anònima

Six X ha dit...

POEM, sin duda cuando follo me desdoblo, me convierto en un ser completamente diferente, irracional.
anònima, jo vaig ser durant molt anys el que tu anomenes "racional", però nena, el temps passa, i aquestes oportunitats també passaran, així que més val aprofitar-les. I si no em dona ell les credencials, doncs les hi demano jo!!

Anònim ha dit...

Six, mirat així tens tota la raó…també es qüestió d’aptitud i dona resultats, perquè el noi que tinc mes a prop, bastant nerviós, en va sotmetre de cop a un interrogatori personal de tercer grau, i em vaig deixar emmanillar responen a cada una de les preguntes...i em va agradar!....fet estrany en mi! Quelcom està canviant i la raó no i te gaire a dir, en això.
Petons, Six

Anònima

Doctor_Love_Bcn ha dit...

Coincideixo amb la Nikita, llegir en català les teves sensacions el teu tempo, no te preu. Absolutament deliciós!

Un petó!

Anònim ha dit...

quina calor!!!

duir{AF}
http://duiraf.blogspot.com

NiñaCereZa ha dit...

uououoouououohhh....!

Shang Yue ha dit...

el alma se pone en todo lo que hacemos bien, sea de noche o de día

Unknown ha dit...

Y yo sin saber qué decir...
Me gustó, me sentí arder, me entristecí al recordar... Me siento vacía y con ganas de llorar porque a mí si que no me pillará la luz del día junto a mi Lobo en muchos meses más.
Y el otoño solo me dejará lluvia, viento y recuerdos.

Mil besitos mi bella Six

Six X ha dit...

Julia, ¡es tan difícil olvidar a alguien que te ha llenado tanto! conserva esos recuerdos, pero no dejes que te impidan continuar, no dejes que te entristezcan. No es posible volver atrás. Por desgracia mis recuerdos de Z son pocos porque el tiempo con él fue escaso y aunque para mí fue muy intenso sé que para él no significó nada. Ahora puedo mirarlo a la cara, tenerlo cerca de mí sin sentir deseo. No sé porqué pero creo que este otoño nos deparará sorpresas agradables. Para ti también mi querida Julia.

Unknown ha dit...

Gracias por tus ánimos mi querida Six, eso espero... que el otoño nos traiga cosas muy agradables y estupendas.
Besitos miles,

Anònim ha dit...

Me ha encantado tu blog, sigo tu blog de imágenes, y es fascinante, me permites usar algunas en mi espacio? gracias de antemano, te seguiré en este, abrazos :)

Six X ha dit...

por supuesto Princesa Gitana, bienvenida.