dissabte, 18 de juny de 2011

Brisa

Avui al gimnàs fan Spinning a l'exterior, així que hi ha més gent del normal, per ser un divendres a la nit. Però jo prefereixo l'intimitat de la meva el·líptica i dels meus cascs. Després de les peses surto a la terrassa a veure els ciclistes. Corre una lleu brisa que em refresca el cos després de l'esport. El socorrista d'ulls clars és un dels professors. Està seriós damunt la seva bicicleta. No hi és el calb, tampoc el noi de la Harley. Llàstima, potser ara m'hagués atrevit a abordar-los, però no és la seva hora de fer esport.
El musculman m'ha vist sortir i em demana una segona oportunitat. M'intenta empényer cap als lavabos per demostrar-me la seva virilitat, però hi és la de la neteja i a mi no m'apeteix fer-ho avui precisament quan hi ha tanta gent. Em despedeixo. Sembla disgustat, o enfadat,... no m'importa.
Amb les finestres abaixades entra un aire fresc. A la ràdio la Lady Gaga canta al seu Judas. Tinc ganes de sexe. Hi ets? quan? ara!
Puja al cotxe i ens dirigim al primer lloc solitari i fosc que trobem. M'has trucat molt tard, em fa X. No hi ha temps per preliminars. Ell es treu tota la roba, jo només les calces i les sabates. Aviat és dins meu, cavalco damunt seu, però vull sentir-la més endins. Em gira, es fica damunt meu. Em giro, em penetra pel darrera. Sento el seu cos prim embestint-me amb fúria. No està gaire musculat, però m'encanta el seu cos, m'encanta la seva cara innocent. M'encanta que duri tant. M'agrada que li agradi llepar-me el cony. et trobava a faltar, em diu. L'he vist al migdia, sortint del caixer, entrant al cotxe del seu amic. Ell no m'ha vist, em diu. El seu amic sí. I l'he tornat a desitjar, el seu cos tan prim, la seva mirada dolça. La seva tranquilitat.
Engoleixo la seva polla. Em fa parar. "T'has d'escórrer, he de marxar". I es deixa anar a les meves mans, mentre em penetra amb els seus dits als meus dos forats. El meu cos és xop de suor. Sortim a fora per respirar. Sento l'aire fresc entre les meves cames.
A casa, ELL ja m'està esperant. Amb totes les finestres obertes. Deixant que la brisa penetri per tota la casa. Em netejo al bany i en surto completament nua. A la tele la Belén despotrica sobre una periodista que ha osat criticar-la. Però ELL ja no se l'escolta.

Només havia de ser una nit tranquila de gimnàs.

Hoy en el gimnasio hay sesiones de Spinning en el exterior, así que me encuentro con más gente de lo normal, siendo un viernes por la noche. Pero yo prefiero la soledad de mi elíptica y de mis cascos. Después de las pesas, salgo a la terraza para ver a los ciclistas de salón. Corre una suave brisa que refresca mi cuerpo tras el deporte. El socorrista rubio y de ojos claros es uno de los profesores. Está serio y completamente sudado encima de su bicicleta. No están ni el calvo, ni el chico de la Harley. Lástima, tal vez ahora me habría atrevido a abordarlos.
El musculman me ha visto salir y me sigue. Me pide una segunda oportunidad. Me intenta empujar hacia los lavabos para desmostrarme su virilidad, pero dentro está la de la limpieza y a mi no me apetece hacerlo hoy cuando hay tanta gente alrededor. Me despido. Parece disgustado, o enfadado, ... no me importa.
Con las ventanillas bajadas entra el aire fresco dentro del coche. En la radio Lady Gaga llama a su Judas. Tengo ganas de sexo. ¿Dónde estás? ¿Cuándo? ¡Ahora!
Sube al coche y paramos en el primer rincón solitario y oscuro que encontramos. Me has llamado muy tarde, dice X. No hay tiempo para preliminares. Él se quita toda la ropa, yo sólo las bragas y los zapatos. Entra dentro de mí, rápidamente, le cavalgo, pero quiero sentirla aún más adentro. Me gira, se pone encima. Me giro, me penetra por detrás. Siento su delgado cuerpo embistiéndome con furia. No está muy musculado, pero me encanta su cuerpo, me encanta su cara inocente. Me encanta que dure tanto. Me gusta que le guste comerme el coño. Te echaba de menos, me dice. Lo he visto al mediodía, saliendo del cajero, entrando en el coche de su amigo. Me comenta que él no me ha visto. Su amigo, sí. Y este mediodía lo he vuelto a desear, su cuerpo tan delgado, su dulce mirada. Su tranquilidad.
Engullo su polla. Me detiene. "Tienes que correrte, tengo que irme". Y se deja llevar por mis manos, mientras sus dedos se introducen por dos de mis agujeros. Mi cuerpo está mojado por el sudor. Salimos fuera del coche para respirar. Siento el aire fresco bajo mi falda.
En casa, EL ya me está esperando. Con todas las ventanas abiertas. Dejando que la brisa se introduzca por toda la casa. Entro en el baño para limpiarme y salgo completamente desnuda. En la tele Belén despotrica sobre una periodista que ha osado criticarla. Però EL ya no la escucha.


Tenía que haber sido tan solo una noche tranquila de gimnasio.



14 comentaris:

soydecolor ha dit...

- la brisa nou el nuvols -

(s)

pd:llastima que a la radio no sones .
Tot torna a començar , de Mishima.

òscar ha dit...

Deixar d’escoltar l’Esteban davant determinades aparicions és símptoma de bon criteri.

marieta ha dit...

Se me hacen ya largos los espacios entre entrada y entrada. Y, como siempre, me dejas aquí traspuesta y haciendo reverencias.... Hoy por aquí también hace calor, y mucho

GudèLu ha dit...

Menos mal que EL se centra en lo q hay q centrarse.

A tus PIES

Six X ha dit...

ay Marieta, siento no volver tanto como antes por aquí, pero ando metida en varias cosas que me quitan tiempo del blog, y lamentablemente...del sexo

Amparo Font ha dit...

Pues yo sigo pasando calor y lo que me queda... No hay manera de refrescarme, tú y Marieta os vais tomando algún refresco... Sí se echa de menos más acción, sobre todo para los que estamos en secano y ardiendo.

Six X ha dit...

Amparo, hay muchas maneras de refrescarse, aunque algunas hay que buscarlas...

Juana la Loca ha dit...

que suerte, que envidia... por partida doble.... yo llevo sin sexo casi 3 semanas, 1º él ha estado con unos cultivos y se tenía que reservar y ahora a mi me ha dado paperas!!! se puede pedir más desgracias?? besos wapa!

Six X ha dit...

pobre Juana, ¡¡cuídate!!

Contraindicado ha dit...

Como se tuercen los viernes nocturnos de gimnasio... Besotes!!!

Carlos ha dit...

Tan sexual com sempre. simplement maravellos.

Ume ha dit...

Vaya pedazo de foto... y de blog...

Ume ha dit...

Vaya pedazo de foto...y de blog...

Six X ha dit...

gracias Ume