divendres, 8 d’abril del 2011

Peses


Divendres nit al gimnàs. X té un sopar de família. Així que he canviat els meus plans. Faig realitat la mentida.
Damunt l'el·líptica observo els nois que fan peses. Em criden l'atenció unes cames. Tot múscul. Dorades. Depilades.
Baixo de l'aparell i passo per la seva vora. Els nostres ulls es creuen. Unes quantes peses i torno a passar per la seva vora. M'atura. Unes paraules. Afalaguem els nostres cossos. Li dic que ja se m'ha fet tard per quedar avui, ell reconeix que està cansat. Potser un altre dia. Em segueix fins als aparells reservats a les dones. Estem sols. M'assec a l'aparell d'abdominals. ell s'acosta. Li acaricio les cuixes, el cul. Em dirigeix a la seva polla, completament erecta, però parem per por que ens vegin. dissabte? d'acord. ens intercanviem els mòbils. Però sé que dissabte no podré.
Marxo a casa satisfeta, relaxada després de la dutxa, de l'esport, ... i penso que segurament si el torno a veure, no el recordaré...si no va amb pantalons curts.


Pesas
Viernes noche en el gimnasio. X tiene cena de familia. Así que he tenido que cambiar mis planes. Hago realidad la mentira.
Encima de la elíptica observo a los chicos que hacen pesas. Me llaman la atención unas piernas. Todo músculo. Doradas. Depiladas.
Bajo del aparato y paso por su lado. Nuestras miradas se cruzan. Unas cuantas pesas y vuelvo a pasar por su lado. Me para. Unas palabras. Alabamos nuestros cuerpos. Le digo que se me ha hecho tarde para quedar hoy, él reconoce que está cansado. Tal vez otro día. Me sigue hasta los aparatos reservados a las mujeres. Estamos solos. Me siento en el de los abdominales. Se acerca. Le acaricio las piernas, el culo. Me dirige hacia su polla, completamente erecta. Pero paramos por miedo a que alguien nos observe. ¿el sábado? de acuerdo. Intercambiamos móbiles. Pero sé que el sábado no voy a poder.
Me voy a casa satisfecha, relajada después de la ducha, del deporte, ... y pienso que seguramente si lo vuelvo a ver no me acordaré de él... a menos que vaya en pantalón corto.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Miradas que se cruzas, miradas que desnudan, miradas que follan.... Maldita mi estampa que me quedo siempre sólo con las miradas!!!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ricderiure ha dit...

mala memòria?

o és que les cames distreuen el demés?

salut!!!

Six X ha dit...

marieta, insiste.
ricderiure, les dos coses.

ოᕱᏒᎥꂅ ha dit...

six, si su "cosa" es como la de la foto, normal que no te acuerdes de su cara... que alegría!! jaja

òscar ha dit...

I jo que no vaig al gimnàs sota l'excussa que és mala cosa d'avorrit.

El que deu ser mala cosa d'avorrit sóc jo. Em temo.

Nuda Veritas ha dit...

Jajajaja! estoy con Juana.....bufffff! me entran nervios.

Besote, Six.

Nuda

Six X ha dit...

Juana, por lo que pude "palpar" no estaba nada mal, no
Nuda, ante todo se debe conserva la calma, ja ja.
Òscar ui, que ten perds de coses!! no és que siguis avorrit, és que no has anat al gimnàs adequat.

Anònim ha dit...

mmmm

brutal

me siento engullida en ese momento de vuestra atracción


me ha entrado unas ganas locas de ir al club y pillarme

un de esos señores q me miran las piernas

a ver si se pone duro es una buena prueba para

elegirle o no jaja

pero prefiero al soco aunq ya se ha rayado para siempre

Six X ha dit...

oh POEM, ¿qué ha pasado con el soco? vuestra historia me apasionaba!! me imaginaba siempre que era mi soco (que no pasa de miradas furtivas, demasiado tímido). En cuanto al "piernas" del gimnasio, también se ha enfríado. Me ha llamado varias veces pero no conseguimos coincidir y claro, ya no me apetece...