
Tota la setmana amb migranya, maleït estrés, maleït fred que no acaba d'anar-se'n.
Veig els seus ulls clavats en mi a l'altre cantó del carrer. Li faig un senyal per tal que entri.
- Quants anys tens?
- 21
- Què jove que ets!
- Tu també ets jove
- ...
- i ets tan guapa!
Els seus petons m'inunden la boca. No es cansa de fer-me petons. La seva joventut em traspassa el cos. No s'atreveix a tocar-me, només la seva boca, la seva llengua. Li condueixo les mans fins a la meva faldilla. Faig que em noti el cul, que senti el meu cony calent.
Per fi es treu la polla dels pantalons. L'agafo entre les meves mans, l'acaricio mentre li mossego els llavis, ell no deixa que m'aparti de la seva boca.
Ara sí que vol més que petons. Noto la seva polla ansiosa. M'intenta treure el tanga i l'ajudo mentre vaig a buscar un condó. Es deixa fer. I em penetra suaument. El meu cony el deixa fer. Suaument.
...Ja no em fa mal el cap.
Migraña
Toda la semana con migrañas, ¡maldito estrés!, ¡maldito frío que no acaba de irse!
Veo sus ojos clavados en mi desde el otro lado de la calle. Le hago una señal para que entre.
- ¿Cuántos años tienes?
- 21
- ¿Qué joven eres!
- Tu también eres joven
- ...
-¡Y eres tan guapa!
Sus besos me inundan la boca. No se cansa de besarme. Su juventud me traspasa el cuerpo. No se atreve a tocarme, sólo su boca, sólo su lengua. Conduzco sus manos hasta mi falda. Hago que note mi culo, que sienta el calor de mi coño.
Por fin se saca la polla de los pantalones. La cojo entre mis manos, la acaricio mientras le muerdo los labios. Él no deja que me aparte de su boca.
Ahora sí que quiere más que besos. Noto su polla ansiosa. Me intenta quitar el tanga y le ayudo mientras voy en busca de un condón. Se deja hacer. Y me penetra suavemente. Mi coño le deja hacer. Suavemente.
...Ya no me duele la cabeza.