dijous, 11 de febrer del 2010

Deixa'm desaparéixer ("Desaires")


Et sento, et trobo, et torno a perdre.

Un somriure que sembla un retorn, que només és un somriure. Unes paraules que semblen una crida, però que només són paraules buides.

Un desig de tocar-te, de tornar-te a sentir. De que em tornis a posseir. Humitejo la meva boca amb la teva saliva, ... no... és només el vi que apuro amb ànsia per recordar-te, per oblidar-te.

Intento evitar els nostres racons. Intento evitar els teus carrers. Però hi torno irremeiablement. Per veure't, per trobar es teus ulls. Veig el teu cotxe, intueixo la teva mirada. I no puc mirar-te. Perquè si et sento a prop és com si no pugués respirar, com si tornés a sentir la teva pell nua sobre la meva. Com si et tornés a oferir el meu cony. Sé que notes el meu desig. Sé que ELLA quan em mira intueix el meu desig per tu.

Sé que em veus en la distància. Tornes a imaginar els meus pits entre les teves mans. Tornes a sentir el meu cony humit. Els teus dits em penetren per preparar la teva embestida, i així el meu cony, obert, xop de fluids que t'enyoren, rep un altre cop la teva polla, fins que arriba el teu orgasme, ... i els meus. Per després allunyar-nos, de nou.

Podrem deixar enrera aquest desig? Pots deixar-me enrera? Evitar aquests encontres fortuits que només ens encenen, pel teu menyspreu, per la meva fingida indiferència. Deixa'm ignorar-te, deixa de somriure'm, deixa de mirar-me, deixa de parlar-me. Deixa'm evitar-te. Deixa que el meu cos es refredi per la teva absència. Deixa'm desaparéixer.



Aixeco el cap i veig passar el cotxe que tan conec, ...espero...espero que passis de llarg. I no ho fas. Aquí estàs un altre cop, mirant-me, i em tornes a encendre. I em demanes que t'ensenyi el meu cony. Em demanes que la fiqui a la teva boca. Em demanes si tinc un preservatiu. M'asseus sobre la taula i me la fiques ben endins.

Però el temor a que algú entri ens frena. Em promets que tornaràs. A les 8 menys 10.

I em deixes amb la teva olor, i amb la certesa que no vindràs.
No avui.

Déjame desaparecer (Desaires)
Te siento, te encuentro, vuelvo a perderte.
Una sonrisa que parece un regreso, que sólo es una sonrisa. Unas palabras que se parecen a una llamada, pero que sólo son palabras vacías.
Un deseo de tocarte, de volverte a sentir. De que vuelvas a poseerme. Humedezco mi boca con tu saliva, ... no, es tan sólo el vino que apuro con ansia para recordarte, para olvidarte.
Intento evitar nuestros rincones. Intento evitar nuestras calles. Pero regreso sin remedio. Para verte, para encontrarme con tus ojos. Veo tu coche, intuyo tu mirada. Y no puedo mirarte. Porque si te siento cerca es como si no pudiera respirar, como si volviera a sentir tu piel desnuda sobre la mía. Como si volviera a ofrecerte mi coño. Sé que notas mi deseo. Sé que ELLA cuando me mira intuye mi deseo por ti.
Sé que me ves en la distancia. Vuelves a imaginar mis pechos entre tus manos. Vuelves a sentir mi coño húmedo. Tus dedos me penetran para preparar tu embestida, y así mi coño, abierto, rebosante de fluidos que te echan de menos, recibe otra vez tu polla, hasta que llega tu orgasmo, ... y los míos. Para después alejarnos, de nuevo.
¿Podremos dejar atrás este deseo? ¿puedes dejarlo atrás? Evitar estos encuentros fortuitos que sólo nos encienden, por tus desaires, por mi fingida indiferencia. Déjame ignorarte, deja de sonreírme, deja de mirarme, deja de hablarme. Déjame evitarte. Deja que mi cuerpo se enfríe por tu ausencia. Déjame desaparecer.

Levanto la cabeza y veo pasar el coche que tanto conozco,... espero, ... espero que pases de largo. Pero no lo haces. Aquí estás, de nuevo, mirándome, y vuelves a encenderme. Y me pides que te enseñe mi coño. Me pides que me la ponga en la boca. Me pides un preservativo. Me sientas sobre la mesa y me penetras hasta el fondo.
Pero el temor a que alguien entre nos frena. Me prometes que volverás. A las 8 menos 10.

Y me dejas con tu olor, y con la certeza que no volverás.

Hoy no.


5 comentaris:

Unknown ha dit...

Uuuufffff...
Quién pudiera visitarte a las 8 menos 10...
Besos preciosa.

Anònim ha dit...

ufff
tengo la sensación q algo va mal con ese tio
será tambien de los q suple esa parte de su vida de la cual carece aplastandote contra su torso sensual???
dále un plantón suave y lamerá tus pies...
y no desaparezcas sino aparece del brazo de un inmejorable chuloputas q te mima!!

Six X ha dit...

ay POEM, qué razón tienes, ¡algo va mal!

El veí de dalt ha dit...

CAram...! aquest cop si que et veig "tocada"...; espiritualment, s'entén.

Unknown ha dit...

hay mas que deseo,
se siente dolor, el deseo te traza un trampa hacia el dolor de lo incompatible atrapada por el aroma que no queres olvidar pero es solo el aroma lo que no queres olvidar,
besos