dimecres, 18 de novembre del 2009

Descobrint Amèrica: Primera Part.

El veig gairebé cada dia, a l'hora d'esmorzar. Aparca prop de la cafeteria i el veig passar. No ha canviat gaire: ja no duu barba, però continua amb el seu posat de poca-vergonya. Quan ens vam conéixer, jo m'acabava de llicenciar i d'aconseguir la meva primera feina. Ell (C) no era especialment atractiu, però la seva actitud irònica, descarada, molts cops immoral (sempre bordejant la il·legalitat per aconseguir els seus objectius), el convertien en un jeta simpàtic. I jo el desitjava. Però mai li vaig dir res, mai li vaig demostrar res, mai m'hi vaig apropar...fins ara.

Surto al carrer i el crido. (Em recordarà?) Dos petons. Em recorda. Em mira. El miro fixament. Quatre paraules per resumir quinze anys. Acaricio el seu braç. (ell pensa: s'està insinuant?). Una tarja i el seu número de mòbil anotat a mà. Truca'm.

P.D. Amèrica, sóc jo.



Descubriendo América: Primera Parte

Lo veo casi a diario, mientras estoy desayunando. Aparca cerca de la cafetería y lo veo pasar. No ha cambiado mucho: aunque ya no lleva barba, sigue con su pose de sinvergüenza. Cuando nos conocimos, yo me acababa de licenciar y de conseguir mi primer trabajo. Él (C) no era especialmente atractivo, pero su actitud irónica, descarada, a veces inmoral (siempre al borde de lo ilegal para conseguir sus objetivos), lo convertían en un granuja simpático. Y yo lo deseaba. Pero nunca le dije nada, nunca le dejé ver nada, nunca me acerqué, hasta ahora...

Salgo a la calle y lo llamo. (¿Me recordará?) Dos besos. Me recuerda. Me mira. Lo miro fijamente. Cuatro palabras para resumir quince años. Le acaricio el brazo. (él piensa: ¿se está insinuando?). Una tarjeta y su número de móbil escrito a mano. Llámame.
P.D. América soy yo.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

estás desatada niña

òscar ha dit...

Visca el somni americà :)

Six X ha dit...

bcn_bcn: lo estoy
Òscar: Visca!

Carl ha dit...

ummmmmmmm, asignaturas pendientes, nunca es tarde para aprobarlas, ¿no?. No nos dejes con la miel en los labios y cuéntanos el desenlace. Por cierto, una excelente foto. Me gustó tu post.
Besos.

Six X ha dit...

Gracias Carl; tendrás que tener paciencia, si yo esperé casi quince años, seguro que vosotros podéis esperar hasta mañana.

Anònim ha dit...

mmm

ya te estas convirtiendo en la Nin...

me gusta mucho el morbo de las tarjetas...

vas a tener un polvo con ese pavo q quiero leer ya...

Diego ha dit...

¡Albricias!

Anònim ha dit...

Una manera muy directa de provocar una cita (cálida cita)