dilluns, 3 d’agost del 2009

Like Tears in Rain



Es perdràn els moments que he viscut? es perdrà la sensació de les seves mans damunts dels meus pits? la seva mirada expectant, dubtant de si jo estaria disposada a continuar. Però no el vaig refusar: m'hi vaig llençar de cap, sense red, sense retorn. I recordo cada cop que vam follar. Cada orgasme intens, interminable. Mai havia tingut uns orgasmes tan llargs, mai m'havia sentit tan satisfeta, tan completa.
Tinc por de perdre aquests records, ara que ja s'ha acabat. Ara que el temps em mana que ho esborri tot. Que l'oblidi, que l'esborri del meu cony. Estic molla només de pensar-hi. Els meus pits enyoren la seva sàvia. El meu cony enyora la seva polla. Però les llàgrimes se les enduu la pluja i els records sel's endurà el temps...

ETIQUETES: Z

2 comentaris:

El Company de Venus ha dit...

Els records, aquests records, no s'obliden. Queden escrits a la pell. I escrits, encara adopten una altra dimensió.

Six X ha dit...

preciós!
Tens raó, m'ha quedat la pell tatuada dels seus petons.