dilluns, 17 d’agost del 2009

501


Vaig entrar a l'habitació i ell em va fer un petó. Va començar a despullar-me, vaig començar a despullar-lo. Nus damunt del llit, ell va llepar-me el cony i jo vaig xupar-li la polla. El desig va recórrer tot el meu cos, necessitava tindre-la dins meu. Em va penetrar amb tota la seva força, me la va clavar pel davant i pel darrera, sense pietat, sense compasió. Va arribar un orgasme, i un altre... Li vaig agagar la polla i li vaig xuclar fins que es va escórrer a la meva boca. Davant del mirall em va agafar pel darrera i vaig sentir com entrava dins meu i com m'embestia, els seus ulls i els meus es reflexaven al mirall, els dos cossos xops per la suor. El desig es reflexava en la meva mirada. En volia més i ell em donava tot el que volia. Cap dels dos en tenia prou. En volia més, en vull més...