divendres, 28 d’agost del 2009

El darrer polvo de l'estiu

Estic esgotada, em fa tan de mal el cony que no puc ni caminar, però així i tot la sensació és meravellosa.

¿perquè està malament que m’agradi tan el sexe? ¿perquè sóc una dona? ¿perquè m’atanso als 40? ¿perquè estic casada? Bé, sí, aquesta és una bona raó.

Aquest cos no el tindré gaires anys més i aquesta ansietat tampoc, he d’aprofitar-la. El cas és que no aconsegueixo saciar-me mai, sempre en vull més. ¿és això una addicció? ¿sóc addicta al sexe? ¿Necessito desenganxar-me o moriré d’un polvo?

Però com abandonar la sensació de que es corrin ¡tres cops en una tarda! a la teva boca. Sentir com arriba a l’orgasme i sentir l’explosió del semen dins la gola. No hi ha sensació igual. Cap droga pot donar-me això.

Però he de parar, sé que he de parar.