dimarts, 8 de setembre del 2009

Suficient

Vaig mirar el seu cos nu, estirat al meu costat. Vaig començar a recórrer-lo amb el dit, suament.
"¿perquè ho fas?" - em va preguntar
"Perque m'agrada", vaig dir-li
"¿el teu home no et satisfa?"
"sí, però no en tinc prou."

Mai en tinc prou. Hi ha dies en que sembla que sóc un bloc de gel, miro els homes i només em produeixen indiferència i rebuig.
I quan penso que per fi me n'he lliurat, que ja no ho necessito, noto un altre cop aquesta sensació. La calor recórre tot el meu cos i em falta la respiració. Tanco els ulls i els veig. Recordo cada polvo, cada orgasme, noto els pits cada vegada més sensibles. L'anhel m'ofega.
Em concentro i intento tranquilitzar-me. Respiro profundament. I em deixo anar...

Al meu costat noto com li torna a créixer.
"en vols més?, tens raó mai en tens prou"
"crec que encara em queda un condó"

I em deixo anar...