dilluns, 14 de setembre del 2009

Felació

Mai he estat bona en res.

No sé si sóc bona al llit: el meu home diu que no ho faig malament. La veritat és que l'únic que m'ha preocupat sempre, ha estat la meva pròpia satisfacció, no la de l'home que tenia davant. Potser per això acostumo a evitar les mamades.

Fins ara, fins ell. La raó, no la sé. Només sé que em va encantar. Que gairebé vaig tenir un orgasme fent-li una mamada. La sentia créixer dins la meva boca, el sentia gemegar. Sabia que li agradava i jo estava cada cop més i més excitada. Gemegàvem els dos de plaer. La sentia tota dins la boca, tocava la seva pell amb la llengua, la punta de la polla, els ous. El notaba a punt. Vaig notar el semen recorrent la seva polla fins arribar a la meva gola. En un esclat de satisfacció. És un gran plaer notar el gust del semen, saber que has estat tu la que li has provocat. És el meu premi.