dimecres, 26 de maig del 2010

Escales



El maleït ascensor està encallat en algun pis. He de baixar a peu els cinc pisos. Definitivament avui no és el meu dia de sort. Sento passes darrera meu. El cor em va a cent per hora. Les escales són estretes i el llum no il·lumina gaire, als replans on funciona. Rellisco. Ja em veig escales avall. Però unes mans em subjecten i m'aixequen. El llum ara està apagat, així que no li veig la cara. M'empeny contra la paret i em tapa la boca amb la seva enorme ma. Amb l'altra comença a aixecar-me la faldilla. Intento treure-me'l del damunt, però no tinc res a fer, és molt més fort que jo.

Shhh, no cridis.

Reconec la seva veu. És E, el veí del cinquè B. Cada cop que vinc a veure la meva tia, em saluda tímidament. Només un dia vam tenir més de dos paraules. Impressiona amb els seus més de dos metres d'alçada i un cos treballat al gimnàs. Fa de porter en un puticlub i és eslovac, o potser eslové. M'hi havia insinuat descaradament però ell mai havia mostrat cap interès...fins ara.

Deixo de bellugar-me. Però ell no treu la ma de la meva boca. Fa olor de menta. L'altra ma ja és dins les meves calces i m'està acariciant el cony.

Vols que pari?

Jo ja estic completament molla, quan fica un dels seus enormes dits al meu forat. Faig que no amb el cap. Gemego. Estic completament immobilitzada pel seu cos i per la seva ma. El seu dit es belluga dins el meu cony, lentament primer, lentament després, sense pressa. No hi ha pressa. La seva respiració és pausada. La meva està completament desbocada. Sento el orgasme. Aparta la seva ma de la meva boca, pero omplir-la seguidament amb la seva càlida llengua. Té gust de menta.

S'aparta. Em deixa lliure. Però estic clavada a la paret.

El llum s'encén. Sento unes veus.

Adéu preciosa. I desapareix escales amunt.


Escaleras
El maldito ascensor está encallado en algún piso. He de bajar a pie los cinco pisos. Definitivamente hoy no es mi día de suerte. Oigo pasos tras de mí. El corazón me va a cien por hora. Las escaleras son estrechas y las luces apenas iluminan, en los rellanos en los que funcionan. Resbalo. Me veo escaleras abajo. Pero unas manos me sujetan y me levantan. La luz está ahora apagada, así que no le veo la cara. Intento llegar al interruptor. Me empuja contra la pared y cubre mi boca con su enorme mano. Con la otra mano, empieza a levantarme la falda. Intento apartarlo, pero no hay nada que hacer, es mucho más fuerte que yo.

Shhhh, no grites.

Reconozco su voz. E, el vecino del quinto B. Los días que paso a ver a mi tía, me saluda tímidamente. Sólo una vez tuvimos más de dos palabras. Impresiona con sus más de dos metros de altura y su cuerpo trabajado en el gimnasio. Trabaja de portero en un club de alterne y es eslovaco, o tal vez esloveno. Me había insinuado varias veces descaradamente pero él nunca había mostrado ningún interés...hasta ahora.

Dejo de moverme. Per él no me quita la mano de la boca. Huele a menta. Su otra mano ya está dentro de mis bragas y me está acariciando el coño.

¿Quieres que pare?

Ya estoy completamente mojada cuando introduce uno de sus enormes dedos en mi agujero. Niego con la cabeza. Gimo. Estoy completamente inmobilizada por su cuerpo y por su mano. Su dedo se mueve dentro de mi coño, primero lentamente, después lentamente, sin prisa. No hay prisa. Su respiración es pausada. La mía está completamente desbocada. Siento el orgasmo. Aparta su mano de mi boca, para llenarla enseguida con su cálida lengua. Sabe a menta.

Se aparta. Me deja libre. Pero estoy clavada en la pared.

Se encienden las luces. Oigo unas voces.

Adiós preciosa. Y desaparece escaleras arriba.





4 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

És que hi ha veïns que no tenen educació... Mira que fer olor a menta! Jo gasto Armani!

òscar ha dit...

Escales i ascensors arroseguen la fama (merescuda, penso) de "marcs incomparables" pel sexe quan un no tenia casa pròpia. Caldria afegir-hi, també, els terrats i vestíbuls d'entrada de les cases familiars.

Ara, amb casa pròpia, l'escala és només el lloc on fer-la petar amb el veïns i, si em creuo amb un eslovac o eslové forçut; ... apreto a córrer!!! :)

Anònim ha dit...

no había leído este relato tan sensual

qué gustazo tu vecino la oscuridad sus dedos sólo para tu coño... lujo!!!

estas sorpresas son los q más me gustan

me encantaría q el tío q me gusta haga eso

el flirteo caliente en la piscina
y justo cuando nos echan a todos
por el pasillo sensual q huele a madera y cloro
una lengua en mi nuca
una voz en mi oído
y los brazos desde atrás alrededor de mi cuerpo

ufff

sé q haría falta una palabra mía para que eso ocurra pero entonces ya no es sorpresa...



pero sólo estos pavos tan descarados de otros países se lanzan

en mi edificio sólo viven pijos...

Six X ha dit...

POEM tienes que venirte donde yo vivo: estoy rodeada de tíos de países del este. Me encanta salir a media tarde de la oficina y pasar delante del bar donde se reúnen al acabar la jornada y forzarles a mirarme.